torsdag 26 april 2012

Väntan...

Det är segt  vänta...

Jag är så trött att jag inte ens kan titta på TV fem minuter utan att somna. Det här var ett stort problem de första dagarna för när jag var på väg att somna ryckte benet till vilket gjorde hemskt ont och jag blev givetvis klarvaken. Snart blev jag trött igen och så började vi om från början... Jobbigt. Min vad undrar fortfarande vad det egentligen är som pågår och varför den inte får springa eller spela volleyboll nuförtiden. Varje dag hoppas jag att de ska ringa och säga att det är dags för operation men det har fortfarande inte hänt. Och det är torsdag... Han sa ju torsdag... Jag ringde faktiskt till väntlistan igår på morgonen för att lämna ett till telefonnummer och för att samtidigt passa på att fråga hur jag låg till. Då sa de att jag preliminärt var inlagt i torsdagens planering! Men icke... Och de har inte ringt idag så det blir inte imorgon heller, och nu är det helg och Valborg efter det. Då blir det väl ingenting på nästan en vecka till. Blä!!

Men... jag fortsätter att fasta från midnatt varje dag utifall att precis som jag gjort hela veckan. Det är ju trots allt inte så svårt att fasta på natten eftersom jag sover rätt bra nu och jag fastar gärna några timmar extra för att inte skjuta på operationen längre än nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar