onsdag 16 maj 2012

Klädproblem...

Okej, så jag har en stor fet pjäxa som jag ska ha på mig dygnet runt. Ganska snabbt blev det där med klädsel ett problem... Nämnde jag att den var stor och fet? Plötsligt är mina rymliga träningsbyxor som jag utan problem fick på mig över gipset inte alls rymliga. De går inte över bendelen av pjäxan och definitivt inte över den ännu större och fetare fotdelen. Jag har ett par extremt vida mysbyxor som jag kan jobba över den men i övrigt bara shorts och kjol. Så vädret får ta inspiration från dagen som var idag och se till att hålla värmen så att jag inte behöver annat än kortkläder fyra veckor framöver :o)

Nä, okej. Jag har faktiskt fått låna ett par träningsbyxor från 90-talet med knäppning hela vägen efter benet så när det behövs har jag ett par långbyxor att ikläda mig. Men jag skulle nog vilja ha ett par till i alla fall...

Men idag var jag ute på en minipromenad iklädd kjol, t-shirt, sandal och pjäxa :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar